Wednesday, January 19, 2011

leh ke jd best friend???

teringat kata2 ej (edayah jiran) dia kata perempuan n lelaki boleh jadi best friend macam dia n kawan dia.....tapi klu ikut pengalaman aku.....girls n boy x leh jd best friend....there's just no way a girl n a boy can be a good friend..antara lelaki yang jatuh cinta or vice versa......sebab aku pun ada pengalaman cm tu....dulu aku pun ada best friend....lelaki...pas tu something happen between us....langsung x cm dlu dh.....bond tu x kukuh cm dlu dh...even how hard i try...it just not the same......hmmmmm.....mungkin salah aku...mungkin salah dia gak...hahahahak (time ni la nk salah menyalah kan)....pape pun conclusion nyer.....between a girl n a boy....mmg x leh jadi best friend.......love will appear....cewahhh...aku plak ni...hihihiihik....so...hypothesis is accepted....huhuk....

1 comment:

  1. akak agree je laki leh jadi bestfren ngan pompuan.. sbb akak kalo dah declare kawan, mmg kawan je la smpy bile2 pon.. :)yg penting niat n cara berkwan tuh.. tp akak xmenolak kemungkinan at some point, mungkin laki @ pompuan akan kencundang, end up ada feeling jugak.. pape pon, berkawan biar beribu, bercinta biar satu =)

    ReplyDelete