Thursday, July 14, 2011

ape yang saya nak dalam perhubungan??????

kadang2.....ape yang kita nk x sume yang kita dapat kan.....hahaha....tapi x salah kalau kita mengharap kan...^_^...saya menharapkan perhubungan yang suci,tulus,jujur,yang x de pembohoongan,pergaduhan yang merepek.....saya nk perhubungan yang sederhana...sbb yang berlebihan tu mengundang perpisahan....saya nak seseorang yang nampak kuat pada org lain...nampak tegas....nampak karismanyer bila dengan org lain....tp lemah bila dengan saya.....berubah sifatnyer bila dengan saya.....yang dia x kan tunjuk kat org lain.....(ade ke org cm tu erk????)....dan yang penting....sangat2 penting.....dia boleh bagi saya keluarga yang lengkap n bahagia...sbb itu yang saya inginkan dari dulu sampai sekarang....:)

No comments:

Post a Comment