Thursday, July 7, 2011

laennyer kehidupan....????

bila aku balik sabah.....pandangan 1st yang aku tawu....tiada nilai islam dalam diri.....
bukan nk mengata or ape...(sbb terjadi dengan org terdekat....n aku x terluah n x taw nk ckp ape...just mintak allah bukak hati dorang tok menilai mane baik mane salah)......
islam ke dorang bile:-
1) men judi macam men masak2 jer....
2) minum arak macam minum air ribena...
3) sembahyang x pena..sejadah pun x de...(aku taw aku pun kadang2 solat cicir jugak....tapi x de la sampai  
    macam tu...)
4) makan babi macam makan ayam goreng......
aku pun x de la baik sangat...tp selagi iman aku ada..selagi aku islam...selagi tu aku x kan wat benda ni.....cuma aku pelik...sikit pun x de rase bersalah ke dalam diri dowang ea....
same2 la pikirkan.....mudahan-mudahan rahmat allah sentiasa ngan kita....:)

No comments:

Post a Comment