Tuesday, July 12, 2011

old memory.......

kemas2 bilik terjumpa barang lama yang patutnyer aku buang dr dulu.....segala benda aku simpan....even pembaris yang dia pena bg kat aku pun aku simpan.....coklat yang dia bg....pembalut tu pun aku simpan....hati aku ni hati jenis ape ntah.....payah ngat nk lupa....adessss.....the stupid me.....besela tu...kdang2 ade benda yang walaupun kita nk lupa...jauh di lubuk hati.....kita nk memori tu ada walaupun sikit.....kan....hmmmm....k dh....x mo pk dh........harini saya dengan bangganyer saya nk g tgk kila a.k.a my cousin g pertandingan mewarna......hahahaha....hari plak mcm nk hujan......jgn la hujan plizzzzzzzzzzzz......cian dak2 tu nk mewarna....hihik...

p/s: kila ko x menang siap ko...penat kak pika anta ko taw.....(padahal belakang umah jer)....lagi satu klu ko menang mesti dapat adiah kan...pe g kerat dua r....even ko dapat pencil box pun  mesti kerat dua....hahahahah......(nmpk x kejam kat sini.....haha).....okie....daaaaa......


anyeong....:)

No comments:

Post a Comment