Wednesday, July 6, 2011

cinta baru????

hrmmm....cinta yang datang....wat semua urat2 badan aku berserabut....hahahak....bukan kemaruk gler....tp lebih kepada takut.....takut kalau benda yang lepas jadi balik....sebagai seorang perempuan..(cehhh....huhu).....sumpah.....aku dh letih nangis....sumpah letih....tp x tau kenapa aura dia datang kat aku macam bawak pertanda (im come in peace)....hahaha....padahal klu nk ikut...banyak g llk lain yang aku boleh pilih......(bak kata someone la).....tp...i like him because dia is dia....he's a warm person that good enough 4 u to stay with him....mngkin ni bru permulaan.....just wait n see......b....happy that i know n found you....:)

2 comments:

  1. cinta baru? me too! aku pun jumpa yang aku rasa bahagia dgn dia...pika!!! aku rasa cam nak kawen la...camnner ek?

    ReplyDelete
  2. cinta baru mmg seronok kan.....aku penat nangis dh megat....hope dia x kan wat aku nangis......banyak benda kita perlu sabar n tolak ansur....tol x?????
    nak kawen?.....klu ko rase ko leh tanggung anak org...aku sokong 100%....huhu.....

    ReplyDelete