Sunday, July 10, 2011

tq dear mr sunday...

dear blog.....hihi....semalam sebenarnyer marah ngan mr sunday ni...pasal gmbr dy....huhu.....tp dy dh explain sume...skang dh ok.....after dis no more like dat promise.....hihik...niat kat hati semalam nk marah lame2....tp tula kelemahan rafeeqa roslan ni.....x reti nk marah....x reti nk marah org...even marah pun kejab jer...kene g kursus marah ni...haha.....we talked a lot yesterday....walaupun hati ni x tenang g.....tp...for the time being.....let it go first....thanks 4 da understanding dear.....i love you so much....<3

          ngah taip2 ni...tetiba teringat kat soklan member dulu....."pika ko nak lelaki idaman ko cm ner?"......
hmmmm.....rafeeqa roslan ni x dela memilih pn....tp klu boleh nk yg cm ni......
1) ada keje....klu x dia nk bg aku makan pe kan....hehe
2) leh bg aku rumah tok berteduh....cukup pakai minum.....even x kaya pun jnji leh la bg sume tu....
3) rupa x ensem pun x pe...jnji sedap mata mandang
4) bagi aku bunga.....teringin nk org bg bunga...haha.....
5) leh tahan perangai aku ni....kadang2 aku ni klu dtg manja terlebih manja...klu dtg degil terlebih degil...klu
    dtg moody sume org aku nk boom...hope dy leh trima aku mcm aku trima dia seadanya....hehe
6) baik..penyayang...romantik....(yeke ke aku ni)...hahaha
7) cukup agamanya...supaya leh bimbing saya...
8) tapi yang ni paling penting...LEH JADI IMAM DALAM SOLAT SAYA......:)

No comments:

Post a Comment