Wednesday, July 13, 2011

hihik....

semalam....dengan bangganya saya tgk bola....ni sume pasal b saye yg menyuruh saye menonton bola....sudahnyer dia x tgk....aku plak yg tgk...saba ea b...t ada siaran tertunda kat astro...b tgk ea...haha.....semalam juga saya menukar profile pic kepada gambar harimau malaya....kawan2 kata x sesuai ngan saya la.....sakit mata la.....sejak ble minat bola la.....yela2...saye tukar....nk ganaz sikit pn x leh....huhu.....

haaaa.....semalam kan kila g pertandingan mewarna kan....mmg lame la menunggunyer...dr kul 1 lebih sampai kul 5 ptg....mula2 kene daftar....tp oleh kerana ramai org dh n pertandingan pun dh start....acik tu kata masuk jela...x yah dftar2.....so si kila ni pun dengan gigih dan usahanya mengaler...haha.....



ni la sepupu aku sowang ni mengaler....gambar satu malaysia tu.....penat aku bg tutorial kat dia...wan pun same dh mcm cikgu tadika dh....hahaha......

comel gler dowang tau.......rase nk cubit2 jer....

dak ni haa....sampai tertiarap mengaler.....hahahahahhaha

dah sudah tu tunggu perasmian plak by dato' lillah...adoi......dgr la dia bercakap pasal buku n ape ntah....aku dgr mp3 full volume...dato' sorry x dgr...hihik......then wan ajak aku balik...dia pun g panggil kila.....tup2...kila plak x mo balik....nangis nk tunggu penyampaian hadiah...wan pe g...berapi la...hahahahahha......kiteorg pun tunggu la sampai penyampaian adiah.......nk tau knp kila x nk balik sgt2??????......

haaa...amek ko....dapat adiah upenyer...walaupun saguhati...kemain bangga lagi...hahahahahaha

kemain suka g.....

pas tu kami pun pulangla.....wan suh kila bg aku sikit hamper tu...leh lak dia x nk...hampehnyer kila.....ko dh menang ko lupe kak pika kan.....hehehehe.....papepun...tahniah kila....chukahae....:)

No comments:

Post a Comment